3 veľké chyby, ktoré bránia aj dobrým firmám v rýchlom a jednoduchom raste a návod, ako sa im vyhnúť
...vrátane aktuálnych výsledkov a čísiel z reklám mojich a mojich klientov
- Ako si vypočítať finančný „potenciál“ trhu
- Ako zvýšiť rýchlosť rastu svojej malej firmy
- Ako sa pozerať na svoje podnikanie alebo odvetvie
- Zúčastnite sa naživo
Ste možno dobrý podnikateľ. Ľuďom naozaj pomáhate vašimi produktami alebo službami. No cítite, že vás niečo brzdí.
Na tomto webinári vám ukážem tri príklady mojich súčasných klientov, kde sa nám behom niekoľkých dní podarilo zvýšiť výkonnosť ich aktivít 6-10 násobne. Zároveň vám ukážem, kde a ako môžete ovplyvniť vaše podnikanie vy.
Keď napríklad spravíte reklamu, ktorá bude fungovať 10x lepšie (bežné) a dokážete s ľuďmi pracovať 10x efektívnejšie (tiež bežné), dokážete rásť rýchlejšie ako doteraz, čo vám zľahčí celý život a podnikanie. Vďaka jednej malej úvodnej zmene môžete dosiahnuť veci, o ktorých sa vám doteraz nesnívalo.
Pokiaľ ľuďom meníte životy... a nezískate klienta, má to tiež dopad na ich život... negatívny samozrejme.
Vyhnite sa preto chybám, s ktorými sa denne stretávam pri konzultáciách. Pozrite si webinár. Kliknite vpravo.
Pozrite si webinár. Kliknite na obrázok:
Kam mám zaslať pozvánku na webinár?
Vyhýbam sa spamu, preto sa môžete kedykoľvek odhlásiť a už odo mňa nebudete nič viac počuť.
Martin Mikláš
Volám sa Martin Mikláš. Cez koučing a konzultácie v oblasti marketingu zvyšujem majiteľom firiem ich zisky, množstvo voľného času a spokojnosť.
Unikátne skúsenosti zo sveta marketingu, predaja a reklamy zbieram už viac ako 14 rokov. Vďaka týmto skúsenostiam dokážem efektívne zvyšovať kľúčové prvky na ceste k zisku. Od návštevnosti web stránok, cez konverzie v kamenných obchodoch až po stratégie na častejší nákup vášho klienta.
Do dnes som konzultoval s ľuďmi a s firmami z viac ako 50 rôznych odvetví a z rôznych krajín. Od Američanov a Angličanov cez Čechov a Slovákov až po Talianov alebo Nemcov. Od autorov cez architektov až po konzultácie s inými marketingovými poradcami. Títo marketingoví poradcovia tvoria marketing napríklad pre firmy ako Apple, Continental, OKAY, Nokia, Vitana alebo Danone.
Teraz si pozrite webinár o tom, ako sa môžete aj vy vyhnúť 3 chybám, ktoré v poslednej dobe vídavam často.
Veľa ziskov, voľného času a spokojnosti na ceste k úspechu!

Kam mám zaslať pozvánku na webinár?
Vyhýbam sa spamu, preto sa môžete kedykoľvek odhlásiť a už odo mňa nebudete nič viac počuť.
![]()
![]()
...přišel ten správný čas a zanedlouho po našem rozhovoru přijal můj partner člověka, který převzal práci, která ho od toho hlavního, co firmu živí, zdržovalo a postupně se obklopil lidmi, které baví zase to jejich. Věřila jsem a stále věřím, že to byl opravdu první důležitý krok v tom, aby firma měla dnes téměř 300% nárůst obratu. Ještě jednou děkuji a přeji jen to dobré.
Jana Hrdinová
kouč a „krk“ partnerovej firmy
