POZOR: Túto stránku uvidíte len raz, čítajte preto pozorne
Teraz je síce váš záujem potvrdený, ale aj napriek tomu môže váš poskytovateľ emailu hodiť moje správy do SPAMU alebo do podobnej zložky. Odosielateľom budem ja, Martin Mikláš.
Preto si prosím skontrolujte vaše zložky ako Spam, hromadné a podobne. Ak tam nájdete email odo mňa, presuňte ho do hlavnej zložky a označte môj email ako NIE JE SPAM, aby ste dostali aj ďalšie diely seriálu.
Používate Gmail, Seznam alebo iný email zadarmo?
1.) Pohľadajte odosielateľa Martin Mikláš a pridajte si ma do kontaktov.
2.) Tiež si označte aspoň jeden email odo mňa hviezdičkou alebo podobnou značkou.
Kým sa vám doručí email s predmetom „[PDF] 15 kľúčových faktorov kvalitného podnikania“, prečítajte si o darčeku, čo som nachystal pre prvých 3 ľudí:
Darček: Zlomová konzultácia zadarmo pre vás
- Máte jasné ciele?
- Máte stratégiu na to, ako sa k nim dostať?
- Máte dosť rozvinuté schopnosti na rýchle dosiahnutie cieľov?
- Podporuje vás vaše okolie v tom, čo chcete?
- Máte pochybnosti o tom, či robíte všetko správne a efektívne?
Ak vás aspoň jedna otázka donútila rozmýšľať, tak ste na správnom mieste. Presne preto robím aj individuálne konzultácie. Na nich pomáham ľuďom oslobodiť sa od denno-denných starostí podnikania tak, aby získali nadhľad a zväčšovali svoje podnikanie prirodzenou cestou. Zlomová business konzultácia je preto krokom číslo jedna. Na nej získate
- Jasnú víziu. Víziu vášho definitívneho podnikateľského úspechu. A tiež víziu vášho životného štýlu snov, ktorý chcete pre seba a svoju rodinu.
- Objavíte skryté prekážky, ktoré vám môžu sabotovať rast vášho podnikania a môžu vás zdržiavať pri práci zbytočne veľa hodín denne.
- Zistíte, ako najlepšie ísť vpred z bodu, kde ste teraz vo vašom podnikaní. Tieto zistenia použijete na to, aby ste mohli vaše podnikanie preniesť na vyššiu úroveň ziskov a úspechu. To vám zaistí spokojných klientov a obchody bez toho, aby ste tam museli neustále byť prítomný. Všetko bude fungovať „ako švajčiarske hodinky“ počas vášho spánku, cestovania alebo počas toho, keď budete so svojou rodinou alebo priateľmi.
- Z tejto konzultácie budete odchádzať naplnení novou energiou a inšpiráciou. Budete vybavení návodom na to, aby sa vaše sny začali realizovať.
Ako konzultácia prebehne?
Vy a ja budeme spolu telefonovať. Ideálne cez Skype, aby sme si mohli prípadne posielať odkazy, zdieľať obrazovku alebo podobné. Pokiaľ Skype nepoužívate, zavoláme si. Postupne prejdeme vaše podnikanie. Pozrieme sa na prekážky, ktoré vás brzdia, možné riešenia a možnosti toho, čo robiť pre zlepšenie situácie v budúcnosti.
Dám vám odporúčania a konkrétne úlohy. Prípadne sa môžete počas rozhovoru aj vy pýtať vaše doplňujúce otázky.
V prípade záujmu môžme náš telefonát aj nahrať. Vy potom získate MP3. Toto bude samo o sebe veľmi cenné. Môžete si náš rozhovor napáliť na CD alebo pridať do MP3 prehrávača a počúvať v aute alebo počas iných chvíľ.
![]()
![]()
...přišel ten správný čas a zanedlouho po našem rozhovoru přijal můj partner člověka, který převzal práci, která ho od toho hlavního, co firmu živí, zdržovalo a postupně se obklopil lidmi, které baví zase to jejich. Věřila jsem a stále věřím, že to byl opravdu první důležitý krok v tom, aby firma měla dnes téměř 300% nárůst obratu. Ještě jednou děkuji a přeji jen to dobré.
Jana Hrdinová
„krk“ partnerovej firmy
Pre koho je niečo takéto?
- Majiteľ firmy, ktorá stagnuje a potrebuje znova „nakopnúť“
- Podnikatelia, ktorí chcú zaviesť nové postupy
- Podnikatelia, ktorí si robia všetko sami „na kolene“ a potrebujú po rokoch takéhoto marketingu zistiť, či sú ich postupy v poriadku
- Ideálne pre firmy s obratom nad 100 tisíc €
Pre koho toto však NIE JE?
- V prípade, že nechcete nič zmeniť a ani sa dozvedieť nič nové a nechcete nič nové uviesť do praxe.
- V prípade, že používate nekalé praktiky alebo si myslíte, že to „pôjde samo“.
- Podnikateľská analýza nie je pre vás v prípade, že nič nepredávate, neplánujete nič predávať a nepotrebujete sa zlepšiť v žiadnej oblasti vášho života: Životný štýl, zdravie, úspech.
Cieľ konzultácie? Rovnováha v 3 oblastiach
Verím, že každý podnikateľ môže žiť život svojich snov a zároveň mať dostatok spokojných klientov. Stačí mu k tomu viac voľna, vyššie zisky firmy a väčšia spokojnosť.

