Marketing naruby, časť 3 z 3

Vypočujte si 3. ukážku a potom pokračujte k celému kurzu cez tlačidlo nižšie.

Minuli by ste vaše peniaze u firmy, ktorú nepoznáte?

Rozmýšľajme spolu aj o druhej strane mince: Akú radosť ste si urobili tento týždeň? U koho ste minuli vaše peniaze? Aký pocit ste mali pred tým, než ste niekomu dali vaše peniaze?

Celá 3. časť kurzu Marketing naruby sa venuje Marketingovým stratégiám.

V minulých dňoch sme sa pozreli na 1. časť Marketingu naruby. Tá sa venuje psychológii. Pokiaľ jej nerozumiete, budete ju len veľmi tažko zavádzať do praxe.

Pokiaľ nám chýba tréning, nevieme určité veci použiť. Máme strach, že sa na nás zákazníci vykašlú. To by však nevadilo. Horšie je, že zákazníci nakúpia vždy. A keď nie u vás, tak u konkurencie.

V kompletnom kurze sa pozeráme na jadro veci:

  • O koľko peňazí prichádzate, pokiaľ robíte zlý marketing?
  • Koľko zbytočnej energie (a peňazí) investujete do reklamy, ktorá nefunguje?
  • Prečo máte reklamácie? Ako „zabiť dve muchy jednou ranou“, znížiť množstvo reklamácii a zvýšiť kvalitu vašich produktov?
  • Prečo nemáte nápady, ktoré spôsobujú prielomy vo vašom podnikaní?

Odpovede na tieto otázky sú hneď v 1. časti.

V ukážke k 2. časti sme si povedali, prečo marketing nie je o vás ani o vašich produktoch. Nikto nemá rád, keď k nemu príde predajca a snaží sa mu predať jeho poistenie, parfém alebo iný produkt.

Ak neviete, ako predávať správne, robíte marketing zle. Teraz možno váhate, či je tento kurz pre vás. Odpoveď je jednoduchá: Pokiaľ ste si do tohto mesiaca mysleli, že marketing je o vašich produktoch a o vašich službách, je tento kurz pre vás a dozviete sa, prečo to tak nie je.

Pokiaľ ste si doteraz mysleli, že potrebujete robiť branding, byť značkou a upútavať na seba pozornosť, je tento kurz pre vás, pretože si konečne prestanete hladkať ego a začnete predávať.

Teraz by som mohol napísať, že sa naučíte robiť najlepší branding, čo je aj pravda. Otázkou však je, čo sa považuje za úspešný branding?

U mňa je to výsledok: Predaj. Plus na účte.

Pre koho tento kurz nie je?

  • Ak chcete byť len známym, ale nič nepredávať, tak tento kurz nie je pre vás.
  • Ak ho chcete použiť na nekalé aktivity, tak tento kurz nie je pre vás.

Marketing je vlastne len jednoduchá psychológia v praxi. Keď ju budete ovládať, tak si zľahčíte život, pretože budete vedieť, čo robiť. Budete tiež vedieť, čomu sa vyhnúť, aby ste boli úspešní.

Ak je teda tento kurz pre vás, použite tlačidlo na konci a získajte ihneď prístup ku všetkým 8 častiam.

O čom sú ďalšie časti?

V 3. časti sa dozviete o marketingových stratégiách. Dozviete sa o tom, ako posúvať „hranicu toho, čo dám zadarmo“. Ako ju posúvať tak, aby ste si nepokazili celé odvetvie a aby ste si neznižovali príjmy tým, že zákazníkom dáte príliš veľa.

4. časť si zamilujete najviac... To mi vlastne hovoria minulí absolventi. Tvrdia, že zo 4. časti čerpajú inšpiráciu, keď majú napísať reklamu, predajný email alebo vytvoriť úspešnú propagáciu.

Prečo? Pretože táto časť vás naučí vytvárať neodolateľné ponuky pre vašich zákazníkov. Môžete si ju pustiť ako „křoví“ do pozadia a pritom tvoriť ponuku, ktorú vaši zákazníci nakoniec prijmú.

Kolujú fámy o tom, že najlepší predajcovia odpovedajú na námietky zákazníkov vo svojich predajných textoch. Aká je však realita? Úspešní predajcovia sú tí, ktorí námietky nevytvárajú.

Preto sa v 5. a 6. časti naučíte, ako napísať skvelý text. Od nadpisu až po môj „copywriterský smajlík“. Bez neho sú vaše texty nudné. Zákazníci odchádzajú a vy potom nič nepredávate.

Uvidíte to priamo na príklade. Áno, audio kurz obsahuje aj obrázky! 🙂 V 6. časti priamo rozoberieme reklamu a ukážeme si, ako môžete vy použiť tento trik vo vašom podnikaní. Vytvoríte totiž reklamu, ktorú si ľudia radi prečítajú. Väčšina z nich si dokonca aj zaplatí za to, aby si mohli vašu reklamu prečítať! Geniálne, však?

V 7. časti sa budeme rozprávať o dizajne marketingu, ktorý predáva. Pozrieme sa na dizajn, ktorý sa môže pre bežnú reklamu zdať úplne naruby. Práve ten totiž často predáva najviac...

V poslednej časti sa dozviete o nástrojoch online marketingu. Všetky predchádzajúce časti si tak zjednodušíme a budeme môcť robiť na internete zadarmo to, čo iní robia cez „staré“ médiá.

Koľko je investícia do kurzu Marketing naruby 2015? Pretože čakám na potvrdenie bezpečnostnej previerky mojej stránky marketingnaruby.sk, tak žiaľ musíte do kurzu vstúpiť cez túto stránku. Pretože nechcem čakať, pokiaľ sa dostanem oficiálne potvrdenie, rozhodol som sa vám ako odškodné dať kurz Marketing naruby za polovicu.

Namiesto bežných 3990 Kč, máte možnosť dnes získať celý kurz za jednoduchú investíciu 1990 Kč.

Samozrejme máte moju 30 dennú záruku vrátenia peňazí pri nespokojnosti. Ak nebudete môcť použiť moje tipy vo vašom podnikaní, rád vám vrátim celú vašu investíciu.

Teraz kliknite na tlačidlo nižšie a bez rizika sa prihláste do kurzu.

Vstúpiť do celého kurzu bez rizika »