3 veľké chyby, ktoré bránia aj kvalitným business koučom a konzultantom v tom, aby mali dostatok dobre platiacich klientov
...a jediný spoľahlivý návod na to, ako sa im vyhnúť raz a navždy
- Ako správne „nabalíčkovať“ svoje konzultačné a koučingové služby
- Ako zvýšiť úspešnosť získavania klientov
- ...a tým pádom aj to, ako zarobiť viac a pomôcť viac ľuďom
- Ešte pár hodín je k dispozícii záznam
Pokiaľ ste dobrý kouč alebo konzultant a ľuďom naozaj meníte životy, tak to, že s vami začnú spolupracovať znamená, že to má dopad na celý ich život.
Keď napríklad upravíte niekoho váhu, stane sa silnejší a schopnejší, pretože urobí tú zmenu vo svojom živote. Tiež mu to môže dodať sebadôveru, zvýšený príjem, lepšiu pozíciu a možno vďaka tomu celému nájde lásku svojho života. Všeličo sa môže zmeniť vďaka jednej úvodnej zmene.
Pokiaľ ale ľuďom meníte životy... a nezískate dlhodobého klienta, má to stále dopad na ich život... negatívny samozrejme.
Vyhnite sa preto chybám, ktoré som robil aj ja ešte pred 7 rokmi. Pozrite si webinár. Zadajte váš email vpravo.
Kam mám zaslať pozvánku na webinár?
Vyhýbam sa spamu, preto sa môžete kedykoľvek odhlásiť a už odo mňa nebudete nič viac počuť.
Martin Mikláš
Volám sa Martin Mikláš. Cez koučing a konzultácie v oblasti marketingu zvyšujem majiteľom firiem ich zisky, množstvo voľného času a spokojnosť.
Unikátne skúsenosti zo sveta marketingu, predaja a reklamy zbieram už viac ako 14 rokov. Vďaka týmto skúsenostiam dokážem efektívne zvyšovať kľúčové prvky na ceste k zisku. Od návštevnosti web stránok, cez konverzie v kamenných obchodoch až po stratégie na častejší nákup vášho zákazníka.
Do dnes som konzultoval s ľuďmi a s firmami z desiatok rôznych odvetví a z rôznych krajín. Od Američanov a Angličanov cez Čechov a Slovákov až po Talianov alebo Nemcov. Od autorov cez architektov až po konzultácie s inými marketingovými poradcami. Títo marketingoví poradcovia tvoria marketing napríklad pre firmy ako Continental, OKAY, Nokia, Vitana alebo Danone.
Teraz si pozrite webinár o tom, ako sa môžete aj vy stať lepším koučom alebo konzultantom. Dve rôzne povolania s jedným spoločným menovateľom: Mať komu pomáhať.
Poďme ľuďom pomáhať spoločne!
...přišel ten správný čas a zanedlouho po našem rozhovoru přijal můj partner člověka, který převzal práci, která ho od toho hlavního, co firmu živí, zdržovalo a postupně se obklopil lidmi, které baví zase to jejich. Věřila jsem a stále věřím, že to byl opravdu první důležitý krok v tom, aby firma měla dnes téměř 300% nárůst obratu. Ještě jednou děkuji a přeji jen to dobré.
Jana Hrdinová
kouč a „krk“ partnerovej firmy