Získajte to najlepšie z marketingu na sociálnych sieťach cez 3 exkluzívne webináre – platí len pár dní
Bonus: Zákulisie predaja 10 000 vstupeniek
Zo zákulisia môjho osobného stretnutia s organizačným teamom najväčšej konferencie zameranej na sociálne siete a ich využívaní pri predaji
…odporúčam tým, ktorí majú svoj produkt a tým, ktorí sa chcú o svojich zákazníkov starať a nie je to pre nich iba „odbavenie“ predaného tovaru.
Lenka Simanová umelkyňa
Věřím a nepochybuji o tom, že Martinova práce a práce, kterou teď dělá, vám může vydělat sta tisíce nebo miliony korun.
David Kirš Firma 2.0, autor Miliónové impérium® a Email Academy®
Toto môžete byť vy...
- Predstavte si, že držíte krok s najnovšími trendami a zároveň presne viete, ako najnovšie techniky zaviesť do praxe, aby ste ľahšie predávali svoje produkty a služby.
- Predstavte si 10x návratnosť investície vždy, keď spustíte nejakú kampaň, vytvoríte reklamu alebo začnete pracovať na niečom novom.
- Predstavte si, že máte všetky vedomosti potrebné na akékoľvek marketingové rozhodnutia, ktoré robíte.
- Predstavte si, že máte úplnú istotu v každej stratégii a taktike, ktorú si vyberiete.
- Predstave si, že viete aktuálnu situáciu všetkého, na čom záleží. A nikdy sa nemusíte obávať, že vám uniká kritická informácia.
To je dôvod, prečo som sa rozhodol vytvoriť tieto webináre. Aby ľudia, ako vy, ktorí sa starajú o marketing, získali kľúčové informácie. Informácie, ktoré im pomôžu dlhodobo a aby mali istotu, ktorú potrebujú pre úspech svojich aktivít.
Mal som tú česť rozprávať sa s najlepšími vo svojom obore… a ani na túto konferenciu nejdem ako „obyčajný“ účastník. Idem tam ako človek, ktorý si váži partnerstvá a ako niekto, kto vidí do zákulisia marketingu týchto spoločností… a nielen to… zároveň viem čítať medzi riadkami a zviditeľniť vám veci, ktoré sú bežným účastníkom (a niekedy aj ľuďom v týchto firmách) neviditeľné.
Aj vďaka tomu sa stretnem s rôznymi vplyvnými ľuďmi počas dní pred a po konferencii. Od riaditeľa samotnej konferencie cez autorov bestsellerov až po majiteľov špičkových agentúr špecializujúcich sa na sociálne siete.
- Nečakajte žiadne unáhlené závery vysielané naživo ihneď po workshopoch a prezentáciách. Všetko pekne pre vás zhrniem na sérii webinárov do celku, ktorý vám bude dávať zmysel.
Minulý rok som na základe zákulisných informácií vytvoril reklamu, ktorá mala návratnosť investície 13,07 už behom 15 dní… inak povedané: za každých 1000 € v reklame, sme mali objednávky v hodnote 13 000 €... uplynulo 9 mesiacoch a robili sme vyhodnotenie: Po testovaní a rôznych nápadoch, bola toto a stále je reklama s (dlhodobo) najlepšou návratnosťou investície, akú má klient na svojom reklamnom účte…
Naposledy, keď som bol v USA, som našiel svoju fotku na internete od rodinného známeho z Kalifornie… a pod ňou text: „Martin stelesňuje amerického kovboja často lepšie než niektorí Američania.“
Z 0 na $1 000 000 behom 1 roka a potom na $10 miliónov ročne do dnes
To je príbeh firmy stojacej za konferenciou… Firma sa volá Social Media Examiner (Prieskumník sociálnych sietí). Konferencia, na ktorú idem, sa volá Social Media Marketing World (Svet marketingu sociálnych sietí).
Experti, ktorí prijali pozvanie, zahŕňajú napríklad:
- Derral Eves - prvý certifikovaný YouTube expert a spolutvorca reklám. Jedna sada má cez 60 miliónov zhliadnutí behom prvých mesiacov a behom 3 rokov priniesla cez $28 miliónov v ziskoch pre firmu Squatty Potty
- Mark Schaefer - futurista, na ktorého knihy a prezentácie sa teší celý západný svet. V tomto roku už stihol vydať knihu Marketingová rebélia
- Amy Porterfield - profesionálka na tvorbu online videí, autor kníh, podcastov a marketingu na predaj online tréningov
- Molly Pittman - špecializuje sa na Facebook chatbotov a je zodpovedná za platenú reklamu pre konferencie ako Traffic & Conversion a online tréningy spoločnosti Ryana Deissa (z firmy Digital Marketer)
- Luria Petrucci - od roku 2005 natáča video podcasty (v minulosti pod menom Cali Lewis) a dnes sa venuje tomu, ako preniseť popularitu živých prenosov hrania počítačových hier z platformy Twitch na akúkoľvek inú platformu. Jej podcasty boli jednou z vecí, ktorá mňa osobne doviedla k podcastingu.
- Jay Baer - zakladateľ piatich (5) multimiliónových spoločností, autor 6 bestsellerov, 7. generácia podnikateľov. Špecializuje sa na to, ako zákazníkov obrátiť na dobrovoľných marketérov a ako manažovať teamy zodpovedné za sociálne siete. O konferencii povedal:
„Najlepšia zbierka rečníkov, najhorúcejšie témy skutočne na celom svete zo všetkých eventov. Za nič by som si to nenechal ujsť.“ - a ďalší z oblastí reklám na Facebooku, Instagrame, LinkedINe, analytiky, tvorby videí, Messenger botov, živých videí, sociálnych stratégií, obsahového marketingu, firemného marketingu alebo lokálneho marketingu, rôznych sociálnych a reklamých sietí, copywritingu, Google reklám, vizuálneho marketingu, osobného brandingu, vzťahového marketingu, AI (umelej inteligencie), tvorby pútavých príbehov alebo optimalizácie ziskov. (Zoznam rečníkov je v oficiálnej brožúre na 72 strán.)
V čase, keď si získavanie zákazníkov vyžaduje delikátnejšie postupy, segmentáciu a väčšiu zábavu, potrebujete byť o krok pred konkurenciou a vidieť, čo prevalcuje trh tak isto, ako to bolo, keď v minulosti prišiel Facebook a získal cez 2 miliardy používateľov, na ktorých ste mohli mieriť s reklamami podľa takých detailov, ako napríklad počet detí, príjem domácnosti alebo používanie kreditných kariet...
Čo získate na webinároch?
K najlepším tipom od rečníkov aj zákulisné informácie, ku ktorým sa bežne len tak nikto (ani z USA) nedostane. Získate inšpiráciu pre váš marketing. Môžete sa ma pýtať, ktoré konkrétne veci vás zaujímajú a odpovede dostanete na webinári. Dokonca mi môžete otázky poslať pred konferenciou a spýtam sa najfundovanejších ľudí priamo na rady pre vašu firmu a vaše odvetvie.
Všetci, ktorí budú pozerať webinár naživo alebo zo záznamu, získajú:
- Aké postupy používajú tie najúspešnejšie firmy sveta, aby predávali svoje produkty a služby? (Už teraz mám dohodnuté večere s riaditeľom konferencie, s majiteľom cestovky z Peru, s autorom bestsellerov z Indie a majiteľmi úspešných reklamných agentúr.)
- Tipy na to, ako komunikovať so zákazníkmi, aby ste vyplávali nad reklamný šum
- Ktoré stratégie majú zmysel a ktorým sa nevenovať?
- Ako robiť platené alebo organické reklamy, aby ste mali čo najväčšiu návratnosť investície?
- Ktoré postupy majú zmysel a ktoré nie. Vidíme, ako cesty zákazníka / funnely začínajú upadať – čo s tým môžeme urobiť?
- Ako postaviť podnikanie strategicky tak, aby vám dlhodobo prinášalo spokojnosť?
- a ďalšie...
Poďte aspoň virtuálne so mnou do slnečného San Diega
Na email dostanete odkaz k živým vysielaniam a tiež prístup k záznamom v členskej sekcii na web stránke. Na žiadnu inú sociálnu sieť nemusíte chodiť 🙂
Prvý webinár bude asi týždeň po mojom návrate. Jeho ťažiskom bude zákulisie predaja vstupeniek na túto konferenciu. Moje postrehy, strategické „prešľapy“ a „trefy do čierneho“, ktorých sa team dopustil. (Po bitke je síce každý generál, ale len blázon by sa z toho nepoučil...)
Druhý a tretí webinár budú nasledovať behom nasledujúceho mesiaca po prvom. Ich ťažiská budú na postupoch a technológiách budúcnosti, mojich „aha“ momentoch… a samozrejme na testovaní odporúčaných postupov u nás. Tiež sa podelím s výsledkami, ktoré budeme s klientami schopní za ten čas dosiahnuť.
Prečo toto nebudem vysielať denne a naživo?
V San Diegu sa zídu najväčší experti z celého sveta. Mojim cieľom je sa s nimi stretnúť na obedoch, na večerách… a dokonca aj na raňajkách pred konferenciou. Takže mi neostane veľa času na to, aby som zverejňoval prémiový obsah.
Vytvárať ho síce plánujem aj tak… a nebojte sa - zlyhanie technológie, krádež techniky ani nič podobné vás o obsah nepripravia, pretože všetko okamžite zálohujem do Cloudu.
Prečo táto konferencia, keď sú aj iné??
Áno, dostal som odporúčanie ísť aj na iné konferencie… avšak som tie odporúčania poslal môjmu mentorovi v Kalifornii a on mi bez váhania vybral túto konferenciu. Nakoľko spravil kampaň „od ľudí“ a ako prvý nepolitik sa dostal do vedenia mesta v Kalifornii, popri svojich 6 deťoch a 5 firmách, verím, že vie, o čom hovorí. Ostatné konferencie sú jednoducho na vlne marketingu mierne pozadu.
Z toho, ako tak sledujem vývoj trhu, je know-how na tejto konferencii asi 1-2 roky pred know-how ostatných konferencií. Niektoré postupy (reklamy, chatboti a podobne) sú podobné na všetkých, ale zamerania na sociálne siete, kde je najväčšia budúcnosť je len tu… a ostatné veci, už viete potom poskladať aj s lídrami z týchto odvetví.
To samozrejme neznamená, že v budúcnosti sa nemôže nejaká iná konferencia dostať „na koňa“… tento rok však svojho bieleho koňa beriem sem 😉
Ako sa k webinárom dostanete?
Prihlásite sa cez odkaz na konci stránky. Táto zvýhodnená môžnosť platí pred začiatkom konferencie. Šancu za bežných podmienok máte do môjho návratu do kancelárie na konci mesiaca.
Prístup k webinárom, špeciálnym kontrolným zoznamom, stratégiám a postupom môžete získať za 199 € / 4990 Kč dnes iba za 57 € / 1499 Kč.
Celú akciu platím vrámci sebavzdelávania z vlastného vrecka. Je to necelých 17 dní života a 7000 € / 200 000 Kč, ktoré mi už z účtu odišli... Je len na vás, či chcete mať prístup k tomuto know-how a do zákulisia úspešných spoločností vo svete za zlomok toho, čo som investoval ja.
Znie to dobre? Potom kliknite na tlačidlo nižšie a vyplňte objednávku.
Objednávky končia o
Potom investíciu do vstupu zvýšim.
Čo budete robiť medzi dneškom a prvým webinárom?
Aby ste nečakali len tak na webináre, mám pre vás 15 exkluzívnych videí o psychologických spúšťačoch predaja (a ďalšie pribúdajú). Takže budete mať o čom rozmýšľať… zaručene 😉
Tieto videá vychádzajú z rôznych zdrojov, no sú dosť ovplyvnené tým, o čom hovorí človek, od ktorého som dostal kreditnú kartu Batman. Tú má len asi 300 ľudí na celom svete. O aký spúšťač sa jedná pri takejto karte? Pozrite si video k 14. spúšťaču… kľudne už dnes, pretože celý tréning je hotový a nahraný v členskej sekcii.
Tento človek predal cez teleshoppingy a potom inovatívnymi postupmi v USA tovar za viac ako miliardu dolárov. Chcete vedieť, čo má on povedať k tejto téme? Stačí si zaistiť miesto na exkluzívnych webinároch.
Získajte prístup ku mne, k webinárom naživo, k ich záznamom, kontrolným zoznamom a bonusu už dnes. Kliknite na tlačidlo nižšie a vyplňte prihlášku.
Teším sa na to, že vás budem môcť posunúť ďalej!
Váš „Kovboj“, Martin Mikláš
PS: Zhrnutie pre tých, čo to chcú v kocke: Mám prístup do zákulisia najväčšej konferencie sveta zameranej na sociálne siete + sa konferencie samotnej aj zúčastním. Počas dní pred a po nej sa stretnem na večerách nielen s jej riaditeľom, majiteľmi top reklamných agentúr a autormi bestsellerov, ale pozývam aj vás ochutnať niečo zo zákulisia cez 3 webináre so záznamom, ktoré budú prebiehať počas 5 týždňov po konferencii. Podľa môjho mentora z Kalifornie, je práve toto tá najlepšia marketingová konferencia sveta. Mňa takýto 17 dňový „výlet“ stál asi 7000 € / 200 000 Kč. Aj vy môžete získať prístup k tomu najlepšiemu na svete, čo dnes existuje za 199 € / 4990 Kč pred začiatkom konferencie iba za 57 € / 1499 Kč. Kliknite sem a získajte pre seba prístup… a aby ste mali čo medzičasom robiť, dostanete prístup aj do bonusovej členskej sekcie s 15 videami o psychologických spúšťačoch. Tiež máte záruku vrátenia peňazí, ktorá vyprší v deň vysielania 2. webinára. Neriskujete vôbec nič. Môžete iba získať.